→ Aktualizováno: 01.05.2024

Logo
Titulní stránka Přihlášení Ceník Katalog Nákupní košík Pokladna
Výběr měny:

Celková cena nákupu

bez DPH: 0 Kč

s DPH: 0 Kč


Vyhledávání


Filtr

Zobrazit pouze výrobky

akce
novinky
výprodej
připravujeme
tip
skladem

Kategorie

Odběr novinek mailem


Kód: Captcha
Opište:

Informační sloupec


Zákaznická podpora



Portál pro magické aspekty moderních dějin a soudobého umění


ANTIKVARIÁT
Nenašli jste dostupný výtisk titulu, který sháníte a máte zájem i o antikvární výtisk?
Dejte nám vědět.


Untermüller Vojtěch: Manuál copywritingu

Výrobce: Grada
Katalogové číslo: 978-80-271-2585-2
Termín dodání (dny): 2
Skladem: 0 kniha

Naučte se psát texty, které otevírají peněženky

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů.

Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.


Datum vydání: 09. 07. 2019
Formát / stran: 144×207, 160 stran
Tištěná kniha - Brožovaná vazba

 
Katalogová cena bez DPH: 249 Kč
Katalogová cena s DPH: 249 Kč
Akční sleva 24 Kč
Vaše cena bez DPH: 225 Kč
Vaše cena s DPH: 225 Kč