→ Aktualizováno: 23.11.2024

Logo
Titulní stránka Přihlášení Ceník Katalog Nákupní košík Pokladna
Výběr měny:

Celková cena nákupu

bez DPH: 0 Kč

s DPH: 0 Kč


Vyhledávání


Filtr

Zobrazit pouze výrobky

akce
novinky
výprodej
připravujeme
tip
skladem

Kategorie

Odběr novinek mailem


Kód: Captcha
Opište:

Informační sloupec


Zákaznická podpora



Portál pro magické aspekty moderních dějin a soudobého umění


ANTIKVARIÁT
Nenašli jste dostupný výtisk titulu, který sháníte a máte zájem i o antikvární výtisk?
Dejte nám vědět.


Výrobek 122 z 458 výrobků ve výběru
První Předchozí O úroveň výš Další Poslední

Karlíček Miroslav a kolektiv: Základy marketingu

Karlíček Miroslav a kolektiv: Základy marketingu

Výrobce: Grada
Katalogové číslo: 978-80-247-4208-3
Termín dodání (dny): 3
Skladem: 0 kniha

Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. (autor či spoluautor všech kapitol) je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze, akademický ředitel Marketingového institutu FPH VŠE a šéfredaktor odborného časopisu Central European Business Review. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako jsou Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.


Formát / stran: 17×24 cm, 256 stran
Datum vydání: 10.01.2013


 
Katalogová cena bez DPH: 359 Kč
Katalogová cena s DPH: 359 Kč
Akční sleva 35 Kč
Vaše cena bez DPH: 324 Kč
Vaše cena s DPH: 324 Kč
 
Výrobek 122 z 458 výrobků ve výběru
První Předchozí O úroveň výš Další Poslední