→ Aktualizováno: 04.06.2020

Logo
Titulní stránka Přihlášení Ceník Katalog Nákupní košík Pokladna
Výběr měny:

Celková cena nákupu

bez DPH: 0 Kč

s DPH: 0 Kč


Vyhledávání


Filtr

Zobrazit pouze výrobky

akce
novinky
výprodej
připravujeme
tip
skladem

Kategorie

Odběr novinek mailem


Kód: Captcha
Opište:

Informační sloupec


Zákaznická podpora



Portál pro magické aspekty moderních dějin a soudobého umění



Nejlevnější doručení na adresu

Své zásilky můžete nyní posílat i prostřednictvím služby Nejlevnější doručení na adresu.
U této služby není definován konkrétní dopravce, toho v daný moment vybírá Zásilkovna podle aktuální situace a vytíženosti přepravy.
Nicméně, ať vaši zásilku doručí DPD, Intime či jiný dopravce, cena, kterou zaplatíte, bude vždy stejná.
Garantované trojí doručování podle předchozí domluvy.




Vážení zákazníci,
dopravci pro službu Nejlevnější doručení na adresu, tedy především DPD (dále i GEIS, PPL atd.) a jejich kurýři začali opět od 18.5.2020 přijímat hotovost.




Nově lze platit dobírku v mobilu i přes aplikaci Zásilkovna!
Hlavní výhodou je,
že nemusíte na nic čekat.
Dobírku lze zaplatit bezpečně z pohodlí domova.
Na výdejním místě pak už na nic nečekáte, jen nahlásíte heslo a okamžitě odcházíte se zásilkou.
Platba v aplikaci byla doposud možná pouze při odesílání zásilek.
V tuto chvíli je aplikace naprosto soběstačná a plní všechny funkce, které zákazníci Zásilkovny potřebují.
Stahujte na Google Play.



Výrobek 4 z 25 výrobků ve výběru
První Předchozí O úroveň výš Další Poslední

Jan Průcha: Interkulturní komunikace

Jan Průcha: Interkulturní komunikace

Výrobce: Grada
Katalogové číslo: 978-80-247-3069-1
Termín dodání (dny): 2
Skladem: 0 kniha

BookInterkulturní komunikace

Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.


14×21 cm, 200 stran

 
Katalogová cena bez DPH: 272 Kč
Katalogová cena s DPH: 299 Kč
Akční sleva 29 Kč
Vaše cena bez DPH: 245 Kč
Vaše cena s DPH: 270 Kč
 

Doporučujeme

Název bez DPH s DPH  
Revue Horus 2/93    
Cunningham Scott: Techniky přírodní magie    
Giles David: Psychologie médií 122 Kč 135 Kč Přidat do košíku
Výrobek 4 z 25 výrobků ve výběru
První Předchozí O úroveň výš Další Poslední