→ Aktualizováno: 19.04.2024

Logo
Titulní stránka Přihlášení Ceník Katalog Nákupní košík Pokladna
Výběr měny:

Celková cena nákupu

bez DPH: 0 Kč

s DPH: 0 Kč


Vyhledávání


Filtr

Zobrazit pouze výrobky

akce
novinky
výprodej
připravujeme
tip
skladem

Kategorie

Odběr novinek mailem


Kód: Captcha
Opište:

Informační sloupec


Zákaznická podpora



Portál pro magické aspekty moderních dějin a soudobého umění


ANTIKVARIÁT
Nenašli jste dostupný výtisk titulu, který sháníte a máte zájem i o antikvární výtisk?
Dejte nám vědět.





Z-BOX:
Standardní úložní doba zásilek jsou 2 dny s možností prodloužení o další den.

Co potřebujete k vyzvednutí zásilky?

- mobilní aplikaci Zásilkovna
- zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
- uhrazenou dobírku předem

Dobírku lze uhradit předem přímo v mobilní aplikaci Zásilkovna.

Joshua Meyrowitz: Všude a nikde

Joshua Meyrowitz: Všude a nikde

Výrobce: Karolinum
Katalogové číslo: 80-246-0905-3
Termín dodání (dny): 7
Skladem: 0 kniha

Vliv elektronických médií na sociální chování

Kniha Všude a nikde, která vyšla poprvé v roce 1985, patří bez nadsázky ke klasickým titulům mediální knižnice. Joshua Meyrowitz, americký profesor komunikace na University of New Hampshire, v ní nápaditě a živě shrnul dramaturgickou sociologii Ervina Goffmana a technologický determinismus Marshalla McLuhana. Elektronická média podle něj vytvářejí nové a bezprecedentní sociální situace, v nichž navazujeme vztahy a předvádíme se, aniž bychom byli svázáni příslušností ke konkrétní fyzické nebo společenské lokalitě. Díky – nebo kvůli – elektronickým médiím se nacházíme všude a současně nikde.
Elektronická média, která nás oslovují především obrazy a zvuky, nejsou před nikým „uzamčena“ abstraktním kódem vyžadujícím různé úrovně gramotnosti, jako je třeba písmo. Dovolují vstoupit dovnitř prakticky každému, což s sebou však nese také zánik tajemství. Nastolují „smíšené situace“, v nichž se dříve neznámé a pouze tušené stává běžně dostupným. Meyrowitz podrobně popisuje zejména zánik tajemství mezi světy mužů a žen, dětí a dospělých a veřejnosti a jejích politických vůdců.


Originál: No Sense of Place. The Impact of Electronic Media on Social Behavior, překlad: Jan Jirák, Kateřina Jonášová, kolektiv
Formát: 344 stran, 24x15cm, česky, brožovaná vazba

 
Katalogová cena bez DPH: 345 Kč
Katalogová cena s DPH: 345 Kč
Akční sleva 34 Kč
Vaše cena bez DPH: 311 Kč
Vaše cena s DPH: 311 Kč