→ Aktualizováno: 22.04.2024

Logo
Titulní stránka Přihlášení Ceník Katalog Nákupní košík Pokladna
Výběr měny:

Celková cena nákupu

bez DPH: 0 Kč

s DPH: 0 Kč


Vyhledávání


Filtr

Zobrazit pouze výrobky

akce
novinky
výprodej
připravujeme
tip
skladem

Kategorie

Odběr novinek mailem


Kód: Captcha
Opište:

Informační sloupec


Zákaznická podpora



Portál pro magické aspekty moderních dějin a soudobého umění


ANTIKVARIÁT
Nenašli jste dostupný výtisk titulu, který sháníte a máte zájem i o antikvární výtisk?
Dejte nám vědět.





Z-BOX:
Standardní úložní doba zásilek jsou 2 dny s možností prodloužení o další den.

Co potřebujete k vyzvednutí zásilky?

- mobilní aplikaci Zásilkovna
- zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
- uhrazenou dobírku předem

Dobírku lze uhradit předem přímo v mobilní aplikaci Zásilkovna.

Bělohlávek František: 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

Výrobce: Grada
Katalogové číslo: 978-80-247-5872-5
Termín dodání (dny): 2
Skladem: 0 kniha

3., rozšířené vydání

Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem?

Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu?

Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk?

Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky?

Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi.

Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného.

Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.

Bělohlávek František vystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na UP. Pracoval řadu let jako podnikový psycholog a později manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Ve Velké Británii a Irsku absolvoval řadu manažerských programů zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je autorem a spoluautorem osmi knih o vedení lidí.


Datum vydání: 30. 09. 2016
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Manažer

 
Katalogová cena bez DPH: 239 Kč
Katalogová cena s DPH: 239 Kč
Akční sleva 23 Kč
Vaše cena bez DPH: 216 Kč
Vaše cena s DPH: 216 Kč